Chytrá aplikace pro řízení firmy online

Jednoduchá cesta k digitalizaci firmy


Získejte Vaše vlastní DEMO

Aplikace

Řízení oběhu dokumentů

Aplikace DMS

Oběh a schvalování firemních dokumentů online od objednávek po fakturace.

Zákaznická podpora

Aplikace Helpdesk

Řešení požadavků zákazníků i zaměstnanců on-line z počítače i mobilu.

Údržba a revize

Servisní systém

Řízení pravidelné údržby nemovitostí, strojů
a zařízení online.

Získejte svou vlastní zkušební verzi

    Vyzkoušejte na 30 dní zdarma

    Mám zájem o vyzkoušení těchto produktů*:

    Beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.

    Případové studie

    INSIO snadno zvládlo nejen snadno zohlednit naše požadavky, ale navíc i modernizovat některé kroky. Například jsme díky integraci na systém OCR digitalizaci, zcela automatizovali proces zápisu faktur do systému umělou inteligencí.

    David Jelen – CFO Neovize

     

    Přečtěte si případovou studii

    Implementací systému INSIO jsme získali nástroj, který efektivně řeší proces nákupu, od žádanky přes objednávku, komunikaci s dodavateli až po sledování dodaného zboží. Systém je flexibilní, umí se rychle přizpůsobit změnám v naší organizaci.

    Zuzana Szabados – Manažérka odboru obstarávania

     

    Přečtěte si případovou studii

    Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

    Martin Souček – Generální ředitel

     

    Přečtěte si případovou studii

    Proč INSIO

    Hladký start i provoz

    Nemusíte nic instalovat, k práci Vám stačí internetový prohlížeč.

     

    Vše přehledně a bezpečně

    Vše pod kontrolou a na jednom místě. Zálohované strukturované dokumenty v cloudu dostupném online z jakéhokoli prohlížeče kdekoli na světě.

    Každý vidí jen to, co je pro něj důležité

    Nastavení oprávnění a přístupů podle Vašich požadavků. Aplikaci nastavíme přesně podle vašich schvalovacích procesů, názvosloví i jazyka.

    Snadná práce s doklady

    Před samotným schválením dokumenty snadno upravujete, členíte dle středisek, typů dokladů, schvalovatele nebo i jejich stavu.

    Schvalování a odeslání on-line

    Po schválení dokument automaticky odešlete dodavateli, zákazníkovi, nebo do účetního systému.

    Automaticky a integrovaně

    Elektronický oběh dokumentů a automatické schvalování dle částek objednávek a limitů smluv. Otevřené API umožňuje propojení se všemi ERP, skladovými a mzdovými systémy.

    Už žádné přepisování

    Každou fakturu i objednávku máte přehledně spárovanou v rámci obchodního případu.

    Chytrý e-mailový klient

    Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění. Ty pak uživatelům odcházejí třeba ve chvíli, kdy se požadavek dostane do kroku, který mají vykonat právě oni. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii komunikace na jednom místě.

    Multijazykovost

    Díky integraci na Google Translate aplikace podporuje jakýkoli světový jazyk. I zahraniční kolegové ji tedy mohou používat ve svém rodném jazyce.