Zastavte zmatek v oběhu dokumentů ve firmě

Začněte je zpracovávat přehledně online od objednávek přes smlouvy až po faktury. Ukliďte si ve firemních procesech a rozvíjejte se.


S námi se vám nestane, že by se dokument ztratil nebo se na něj zapomnělo.

S jakými dokumenty nebo procesy vám INSO DMS pomůže?

Nákupní objednávky

Objednávku vytvoříte na pár kliknutí. Workflow a schvalovací procesy si nastavíte přesně tak, jak potřebujete a jak jste zvyklí.

Schvalování faktur

Pracujte s přijatými fakturami on-line. Od načtení do systému, přes schvalovací workflow až po sledování úhrad.

Evidence smluv

Řiďte s námi své smluvní vztahy, životní cykly a dodatky smluv od podpisu, schválení a digitálního podpisu až po archivaci.

Cestovní příkazy

Systém pro cestovní příkazy vám umožní jednoduše vytvářet, evidovat, schvalovat a vyúčtovávat pracovní cesty.

Vyzkoušejte DMS systém na 30 dní zdarma

    Vyzkoušejte na 30 dní zdarma

    Mám zájem o vyzkoušení těchto produktů*:

    Beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.

    Případové studie

    INSIO snadno zvládlo nejen snadno zohlednit naše požadavky, ale navíc i modernizovat některé kroky. Například jsme díky integraci na systém OCR digitalizaci, zcela automatizovali proces zápisu faktur do systému umělou inteligencí.

    David Jelen – CFO Neovize

     

    Přečtěte si případovou studii

    Implementací systému INSIO jsme získali nástroj, který efektivně řeší proces nákupu, od žádanky přes objednávku, komunikaci s dodavateli až po sledování dodaného zboží. Systém je flexibilní, umí se rychle přizpůsobit změnám v naší organizaci.

    Zuzana Szabados – Manažérka odboru obstarávania

     

    Přečtěte si případovou studii

    Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

    Martin Souček – Generální ředitel

     

    Přečtěte si případovou studii

    Proč INSIO DMS

    Hladký start i provoz

    Nemusíte nic instalovat, k práci vám stačí internetový prohlížeč.

     

    Vše přehledně a bezpečně

    Pod kontrolou na jednom místě. Zálohované strukturované dokumenty v cloudu dostupném online z jakéhokoli prohlížeče kdekoli na světě.

    Každý vidí jen to, co je pro něj důležité

    Nastavení oprávnění a přístupů podle vašich požadavků. Aplikaci nastavíme přesně podle vašich schvalovacích procesů, názvosloví i jazyka.

    Snadná práce s doklady

    Před samotným schválením dokumenty upravujete, členíte dle středisek, typů dokladů, schvalovatele i jejich stavu.

    Schvalování a odeslání on-line

    Po schválení dokladu ho prostřednictvím systému automaticky odešlete dodavateli, zákazníkovi, nebo do účetního systému.

    Automaticky a integrovaně

    Elektronický oběh dokumentů a automatické schvalování dle částek objednávek a limitů smluv. Otevřené API umožňuje propojení se všemi ERP, skladovými a mzdovými systémy.

    Už žádné přepisování

    Každou fakturu i objednávku máte přehledně spárovanou v rámci obchodního případu.

    Chytrý e-mailový klient

    Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění. Ty pak uživatelům odcházejí třeba ve chvíli, kdy se požadavek dostane do kroku, který mají vykonat právě oni. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii komunikace na jednom místě.

    Multijazykovost

    Díky integraci na Google Translate aplikace podporuje jakýkoli světový jazyk. I zahraniční kolegové ji tedy mohou používat ve svém rodném jazyce.