Zastavte zmatek v oběhu dokumentů ve firmě

Začněte je zpracovávat přehledně online od objednávek přes smlouvy až po faktury. Ukliďte si ve firemních procesech a rozvíjejte se.


S námi se vám nestane, že by se dokument ztratil nebo se na něj zapomnělo.

S jakými dokumenty nebo procesy vám INSO DMS pomůže?

Nákupní objednávky

Objednávku vytvoříte na pár kliknutí. Workflow a schvalovací procesy si nastavíte přesně tak, jak potřebujete a jak jste zvyklí.

Zobrazit více

Schvalování faktur

Pracujte s přijatými fakturami on-line. Od načtení do systému, přes schvalovací workflow až po sledování úhrad.

Zobrazit více

Evidence smluv

Řiďte s námi své smluvní vztahy, životní cykly a dodatky smluv od podpisu, schválení a digitálního podpisu až po archivaci.

Zobrazit více

Evidence pošty

Správa a archivace datových schránek a evidence pošty. Získejte plnohodnotnou poštovní podatelnu on-line.

Zobrazit více

Proč INSIO DMS

Hladký start i provoz

Nemusíte nic instalovat, k práci vám stačí internetový prohlížeč.

 

Vše přehledně a bezpečně

Pod kontrolou na jednom místě. Zálohované strukturované dokumenty v cloudu dostupném online z jakéhokoli prohlížeče kdekoli na světě.

Každý vidí jen to, co je pro něj důležité

Nastavení oprávnění a přístupů podle vašich požadavků. Aplikaci nastavíme přesně podle vašich schvalovacích procesů, názvosloví i jazyka.

Snadná práce s doklady

Před samotným schválením dokumenty upravujete, členíte dle středisek, typů dokladů, schvalovatele i jejich stavu.

Schvalování a odeslání on-line

Po schválení dokladu ho prostřednictvím systému automaticky odešlete dodavateli, zákazníkovi, nebo do účetního systému.

Automaticky a integrovaně

Elektronický oběh dokumentů a automatické schvalování dle částek objednávek a limitů smluv. Otevřené API umožňuje propojení se všemi ERP, skladovými a mzdovými systémy.

Už žádné přepisování

Každou fakturu i objednávku máte přehledně spárovanou v rámci obchodního případu.

Chytrý e-mailový klient

Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění. Ty pak uživatelům odcházejí třeba ve chvíli, kdy se požadavek dostane do kroku, který mají vykonat právě oni. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii komunikace na jednom místě.

Multijazykovost

Díky integraci na Google Translate aplikace podporuje jakýkoli světový jazyk. I zahraniční kolegové ji tedy mohou používat ve svém rodném jazyce.

Případové studie

INSIO snadno zvládlo nejen snadno zohlednit naše požadavky, ale navíc i modernizovat některé kroky. Například jsme díky integraci na systém OCR digitalizaci, zcela automatizovali proces zápisu faktur do systému umělou inteligencí.

David Jelen – CFO Neovize

 

Přečtěte si případovou studii

Implementací systému INSIO jsme získali nástroj, který efektivně řeší proces nákupu, od žádanky přes objednávku, komunikaci s dodavateli až po sledování dodaného zboží. Systém je flexibilní, umí se rychle přizpůsobit změnám v naší organizaci.

Zuzana Szabados – Manažérka odboru obstarávania

 

Přečtěte si případovou studii

Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

Martin Souček – Generální ředitel

 

Přečtěte si případovou studii

Vyzkoušejte DMS systém na 30 dní zdarma

    Beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.