Nákupní objednávky

Objednávku vytvoříte na pár kliknutí. Workflow a schvalovací procesy si nastavíte přesně tak jak potřebujete a jak jste zvyklí.
Následně se automaticky vytvoří souhrn objednávky jako výstup ve formátu PDF a e-mailem odešle dodavateli bez nutnosti používat Outlook.
Naši zkušení konzultanti Vám pomohou tyto procesy zmapovat a práci tak co nejvíce zefektivnit.

Vytvoření objednávky

Tvorba nové objednávky je opravdu jednoduchá. Rozsah polí, které jsou pro objednávku povinná, stejně jako kategorizace, stavy a možnosti editace polí v jednotlivých krocích jsou plně konfigurovatelné. Systém umožňuje objednávat i zástupnými objednateli na různé entity. Podporuje tak i holdingové struktury. Umožňuje také založit rámcové objednávky a periodicky je na pár kliků opakovat. Zároveň lze k objednávce přiložit libovolný počet dokumentů, fotodokumentaci nebo specifikaci objednávaných výrobků či služeb.

Úprava položek a kategorizace

Výběr položek je možné provádět přímo z produktového katalogu, a to včetně detailních údajů, například o rozměrech, hmotnosti či vývoji ceny v čase. Pokud je třeba objednat i položky, které se v produktovém katalogu nenacházejí, systém umožňuje i jejich volný zápis do textového pole. Pokud budou tyto položky navíc od různých dodavatelů, systém je na výstupu rozpadne na jednotlivé samostatné objednávky jednotlivým dodavatelům. Nemusíte je tak pracně kompletovat a třídit.

Workflow, schvalování a digitální podpis

Objednávka prochází schvalovacím procesem. Ten je plně přizpůsobitelný fungování Vaší společnosti. Typicky se liší schvalování objednávek podle nižší a vyšší částky. U nižších částek si vystačíme se schválením nadřízeného, vyšší částky mohou vyžadovat vícestupňové schválení.

Potvrzení dodávky a párování s fakturou

Workflow nemusí končit pouze zasláním objednávky dodavateli, může pokračovat i na další případné stavy „Zboží dodáno“, či „Faktura přijata“. Z objednávky systém odkazuje na fakturu, která se k ní váže a automaticky kontroluje její položky. Ty pak umí i rozúčtovat na různá střediska.

Přehledy filtrace reporty a exporty

Na objednávky můžete nahlížet v ucelených přehledech, libovolně je řadit, filtrovat a tyto výběry exportovat do formátů xls a csv. Nebo z něj vytvořit položku menu a mít ho tak k dispozici jako seznam objednávek ke schválení. Získáte tak rychlý přehled například o neschválených nebo nadlimitních objednávkách.

Provazby a integrace

Pro komplexní řízení procesu objednávek přispívá i napojení na emailového klienta a účetní systémy. Přes otevřené API rozhraní probíhá oboustranná komunikace například o schválených dodavatelích. Tak je zajištěno, že si uživatelé objednají pouze od autorizovaných dodavatelů společnosti.

Mobilní aplikace

Stáhněte si naší mobilní aplikaci. Pomůže Vám při práci i když jste zrovna na cestách. Nainstalovat si ji můžete na mobilní telefony Apple i Android.

Stáhnout pro Apple
Stáhnout pro Android

Případové studie

INSIO snadno zvládlo nejen snadno zohlednit naše požadavky , ale navíc i modernizovat některé kroky. Například jsme díky integraci na systém OCR digitalizaci, zcela automatizovali proces zápisu faktur do systému umělou inteligencí.

David Jelen – Finanční ředitel

 

Přečíst případovou studii

Implementací systému INSIO jsme získali nástroj, který efektivně řeší proces nákupu, od žádanky přes objednávku, komunikaci s dodavateli až po sledování dodaného zboží. Systém je flexibilní, umí se rychle přizpůsobit změnám v naší organizaci.

Zuzana Szabados – Manažérka odboru obstarávania

 

Přečtěte si případovou studii

Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

Martin Souček – Generální ředitel

 

Přečíst případovou studii

Zažádejte si o Vaše vlastní DEMO

    Odesláním beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.