Zákaznická podpora online

Aplikace Helpdesk


On-line aplikace pro řešení požadavků zákazníků i zaměstnanců.

Funkce

Členění a třídění

Přehledně členit a třídit požadavky můžete podle jakékoli vlastní kategorizace a kritérií.

Zobrazit více

Workflow

Workflow a stavy požadavků si můžete definovat podle Vašich procesů.

Zobrazit více

Notifikace

Upozornění při událostech jako vložení požadavku, průběh řešení, nebo jeho vyřešení a ukončení.

Zobrazit více

e-mailový klient

Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění.

Zobrazit více

Reporty

Široká podpora reportů s možností exportu do MS Excel, PDF a dalších formátů.

Zobrazit více

Sledování SLA

Helpdesk hlídá plnění termínů, vyhodnocuje SLA a eskaluje požadavky za Vás.

Zobrazit více

Náklady a rozpočtování

Sledování finančních i časových nákladů spotřebovaných v rámci řešení požadavku.

Zobrazit více

Mobilní aplikace

Vlastní mobilní aplikace pro plnohodnotnou práci v terénu pro mobilní telefony Apple i Android.

Zobrazit více

Získejte výhody INSIO již od 1 900,- měsíčně

Zobrazit ceník

Využití

Zákaznický Helpdesk

Staňte se šampiony v zákaznické spokojenosti.

S aplikací INSIO Helpdesk budete mít všechna hlášení i požadavky vašich zákazníků  pod kontrolou a na jednom místě. Od nahlášení, průběhu řešení až po sledování SLA a rozpočtů.

Interní služby a procesy

Žádanky a task management

Například z oblasti zásobování kancelářskými potřebami či personalistiky můžete mít automatizovaný, dostupný on-line a plně pod kontrolou.  Požadavky můžete delegovat nejen v rámci jednotlivých oddělení, ale také na jednotlivé regiony či budovy.

IT Helpdesk

Hlášení chyb, žádanky o dodávky techniky, opravy, nebo třeba o instalace software, vše přehledně na jednom místě a plně pod kontrolou.

Díky neomezenému počtu workflow můžete požadavky směřovat automaticky na správného specialistu i pokud třeba poskytujete podporu více firmám zároveň. Systém současně hlídá a vyhodnocuje SLA a data pak přehledně vizualizuje v grafických reportech.

Správa nemovitostí

Zjednodušte si práci, získejte moderní helpdeskovou platformu, přizpůsobitelnou Vašim postupům a pokrývající potřeby Vaší firmy.

Software automatizuje procesy řešení havárií a jiných nečekaných událostí. Vede uživatele v rámci definovaných workflow a komunikuje prostřednictvím e-mailu nebo mobilní aplikace. Řídí práci Vašich zaměstnanců i vztahy s Vašimi dodavateli. Managementu poskytuje analytická data prostřednictvím dashboardů a reportů.

Proč INSIO Helpdesk

Hladký start i provoz

Nemusíte nic instalovat, k práci Vám stačí internetový prohlížeč.

 

Vše přehledně a bezpečně

Pod kontrolou na jednom místě. Zálohované strukturované dokumenty v cloudu dostupném k úpravám on-line z jakéhokoli prohlížeče kdekoli na světě.

Každý vidí jen to, co je pro něj důležité

Nastavení oprávnění a přístupů podle Vašich požadavků. Aplikaci nastavíme přesně podle vašich schvalovacích procesů, názvosloví i jazyka.

Snadná práce s požadavky

Před samotným zpracováním požadavky členíte, přidělujete řešitelům a posouváte stav zpracování v rámci workflow jak z počítače tak z mobilu.

Automaticky a integrovaně

Otevřené API umožňuje propojení se všemi ERP, skladovými a mzdovými systémy.

Už žádné přepisování

Díky mobilní aplikace zapisujete požadavky, přidáváte fotografie a měníte jejich stav zpracování přímo na místě.

Multijazykovost

Díky integraci na Google Translate aplikace podporuje jakýkoli světový jazyk. I zahraniční kolegové ji tedy mohou používat ve svém rodném jazyce.

Případové studie

Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

Martin Souček – Generální ředitel

 

Přečtěte si případovou studii

Získejte Vaše vlastní DEMO

    Beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.