INSIO HELPDESK

Funkce systému

Přehledné členění a třídění

Požadavky můžete členit a třídit například na IT, požadavky HR apod. Externí požadavky potom například podle jednotlivých zákazníků, budov, poboček atd. Díky filtracím a řazení máte vše pod kontrolou v rámci jednoho systému.

Workflow

Workflow a stavy požadavků si můžete definovat podle vašich procesů pro každou skupinu požadavků samostatně. Následně u každého požadavku vidíte postup zpracování, časy i uživatele, kteří k řešení přispěli.

Notifikace

Upozornění formou e-mailu při událostech jako vložení požadavků, průběh řešení nebo jeho vyřešení a ukončení. Po celou dobu systém aktivně komunikuje a informuje o stavech požadavků jak jejich zadavatele, tak řešitele.

e-mailový klient

Chytrý e-mailový klient. V systému si pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění. Ty pak uživatelům odcházejí třeba ve chvíli, kdy se požadavek dostane do kroku, který mají vykonat právě oni. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii komunikace na jednom místě.

Reporty

Díky kvalitní a široké podpoře reportů s možností exportu do MS Excel, PDF a dalších formátů získáte informace o postupu řešení a členění požadavků přehledně jak jednotlivě, tak napříč požadavky.

Sledování SLA

Helpdesk hlídá plnění termínů a eskaluje požadavky za Vás. Pokud se blíží termín plnění důležitého úkolu, aplikace dokáže na požadavek upozornit a eskalovat ho na nadřízenou osobu.

Náklady a rozpočtování

Sledování finančních i časových nákladů spotřebovaných v rámci řešení požadavku. Přehled o vývoji těchto nákladů v čase. V systému můžete také definovat finanční rozpočty pro jednotlivé objekty, pobočky, oddělení či klienty a sledovat v čase jejich plnění.

Mobilní aplikace

Vlastní mobilní aplikace pro plnohodnotnou práci v terénu umožňuje například zadávat nové požadavky, včetně připojení pořízené fotografie. Aplikace podporuje notifikace, práci s workflow i manažerské přehledy a dashboardy. Disponuje technologiemi jako GPS, NFC, QR nebo čárové kódy. Ke stažení je pro mobilní telefony Apple i Android.

Stáhnout pro Apple
Stáhnout pro Android

Případové studie

Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

Martin Souček – Generální ředitel

 

Přečíst případovou studii

Zažádejte si o Vaše vlastní DEMO

    Odesláním beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.