Údržba a revize pod kontrolou

Servisní systém


Aplikace pro snadné řízení pravidelné i havarijní údržby zařízení, strojů a nemovitostí on-line.

Funkce

Přehledná evidence

Plánovaní údržby a revizí všech zařízení a technologií jednoduše z počítače i mobilu.

Plány údržby a revizí

Vše přehledně a díky automatickým upozorněním všechny termíny pod kontrolou.

Workflow

Workflow a stavy požadavků si můžete definovat podle svých procesů.

Řízení oprávnění

Snadné nastavení přístupu pro jednotlivé uživatele nebo uživatelské skupiny a role.

Přehled o nákladech

Perfektní přehled o výdajích na servis jednotlivých technologií i celkových nákladech.

Chytrý e-mailový klient

Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění.

Plánovač práce

Úkony můžete přidělovat jednoduše jejich přetažením do kalendáře správného specialisty.

Mobilní aplikace

Vlastní mobilní aplikace pro plnohodnotnou práci v terénu pro mobilní telefony Apple i Android.

Zažádejte si o svou vlastní ZKUŠEBNÍ VERZI

    Vyzkoušejte na 30 dní zdarma

    Mám zájem o vyzkoušení těchto produktů*:

    Beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.

    Případové studie

    Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

    Martin Souček – Generální ředitel

     

    Přečtěte si případovou studii

    Proč INSIO

    Hladký start i provoz

    Nemusíte nic instalovat, k práci vám stačí internetový prohlížeč.

     

    Vše podle vás

    Rychlá konfigurace workflow, uživatelských oprávnění, názvosloví, kategorizace i typů úkonů. Vše nastavíme přesně podle vás.

    Bezpečně

    Pod kontrolou. Zálohované v cloudu dostupném k práci online z jakéhokoli prohlížeče kdekoli na světě.

    Chytrý e-mailový klient

    Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění. U každého požadavku pak můžete sledovat kompletní historii komunikace na jednom místě.

    Každý vidí jen to, co je pro něj důležité

    Nastavení oprávnění a přístupů podle vašich požadavků. Aplikaci nastavíme přesně podle vašich pracovních postupů, názvosloví i jazyka.

    Automaticky a integrovaně

    Otevřené API umožňuje propojení se všemi ERP, skladovými a mzdovými systémy.

    Už žádné přepisování

    Díky mobilní aplikace zapisujete požadavky, přidáváte fotografie a měníte jejich stav zpracování přímo na místě.

    Snadná práce s úkony a požadavky

    Před samotným zpracováním úkony, revize i požadavky členíte, přidělujete řešitelům a posouváte stav zpracování v rámci workflow jak z počítače tak z mobilu.

    Multijazykovost

    Díky integraci na Google Translate aplikace podporuje jakýkoli světový jazyk. I zahraniční kolegové ji tedy mohou používat ve svém rodném jazyce.