Servisní systém

Funkce systému

Přehledná evidence

Získejte přehled o plánované údržbě a revizích všech zařízení a technologií. Plánujte a sledujte stav povinných kontrol a oprav. Systém Vám umožní definovat plán údržby a revizí, jaké činnosti budou vykonávány, kdo a na jakých zařízeních je bude provádět a s jakou periodicitou. Jednotlivé technologie a zařízení můžete dělit do přehledných sekcí, nebo je zobrazovat jako souhrnný přehled všech technologií nacházejících se v budově. Zároveň k nim můžete přiřazovat standardizované plány údržby, které si pro jednotlivá zařízení nadefinujete jako šablony.

Plány údržby a revizí

Aplikace automaticky kontroluje dodržování termínů revizí. V případě neplánovaného servisního zásahu automaticky upravuje plán budoucích kontrol a údržby. Plán je samozřejmě možné upravit i ručně. Ke každému zařízení můžete také přiložit dokumentaci k provedené revize nebo servisu. V přehledu údržby zařízení si pak můžete zobrazit seznam servisních úkonů včetně náhledů do přiložených protokolů.

Workflow

Workflow a stavy požadavků si můžete definovat podle vašich procesů pro každou skupinu požadavků samostatně. Následně u každého požadavku vidíte postup zpracování, časy i uživatele kteří k řešení přispěli.

Přehled o nákladech

Díky přehledu provedených prací a možnosti schvalování objednávek máte perfektní přehled o nákladech na servis jednotlivých technologií i celkových nákladech na budově. Plánováním pravidelných servisních kontrol snížíte náklady na údržbu technologií.

Chytrý e-mailový klient

Pro každý druh komunikace můžete vytvářet vlastní šablony zpráv a upozornění. Ty pak uživatelům odcházejí třeba ve chvíli, kdy se požadavek dostane do kroku, který mají vykonat právě oni. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii komunikace na jednom místě.

Plánovač práce

Úkony můžete přidělovat jednoduše jejich přetažením do kalendáře správného specialisty, který má zrovna čas, nebo mu práci i přeplánovat podle priorit či urgentnosti.

Mobilní aplikace

Vlastní mobilní aplikace pro plnohodnotnou práci v terénu umožňuje například pracovat se stavy úkonů, včetně připojení poznámky, nebo pořízené fotografie. Aplikace podporuje notifikace, práci s workflow i manažerské přehledy a dashboardy. Disponuje technologiemi jako GPS, NFC, QR nebo čárové kódy. Ke stažení je pro mobilní telefony Apple i Android.

Stáhnout pro Apple
Stáhnout pro Android

Případová studie

Inovace nás provází celou naší historii, jsou naši podstatou, jak směrem našim zákazníkům, tak v našem vlastním fungování. Oblast IT je odjakživa velice živelně se rozvíjející obor. Nestačí jen držet krok, musíte být před konkurencí, abyste uspěli.

Martin Souček – Generální ředitel

 

Přečíst případovou studii

Zažádejte si o Vaše vlastní DEMO

    Odesláním beru na vědomí, že INSIO Software s.r.o. bude mé osobní údaje zpracovávat dle zásad zpracování osobních údajů a potvrzuji, že jsem se s jejich obsahem seznámil/a.