Helpdesk

Spolehlivá podpora vašeho podnikání

Všechny požadavky na jedné platformě

Centrální evidence ticketů od zaměstnanců i klientů zadávaných přes web, e-mail či mobilní aplikaci

Zjistit více
Zjistit více

Kategorizace a filtrování

Efektivní třídění požadavků a jejich rozdělování dle aktuální kapacit

Zjistit více
Zjistit více

Workflow

Definování stavu požadavků dle firemních procesů a jednotlivých skupin

Zjistit více
Zjistit více

Integrovaný e-mailový klient

Kompletní historie komunikace řešení požadavků na jednom místě

Zjistit více
Zjistit více

Servisní smlouva (SLA)

Sledování plnění termínů požadavků a jejich eskalace

Zjistit více
Zjistit více

Náklady pod kontrolou

Sledování rozpočtů, finančních a časových nákladů a jejich plnění

Zjistit více
Zjistit více

100%

spolehlivost pro vaši profesionální komunikaci

quotes
quotes

„Dobře fungující helpdesk běžný uživatel téměř nevnímá. Přinese vám ovšem důvěru vašich klientů.“

Odbavujte všechny požadavky hladce a bez prodlevy.

Ulehčete si práci s flexibilním nástrojem INSIO Helpdesk.

Spolehlivost

Dejte vaší firmě profesionální image bezproblémovým řešením požadavků.

Jasné priority

Třiďte požadavky, strukturujte práci a plánujte své kapacity.

Integrace na systémy třetích stran

Pro vaši rychlou komunikaci mezi odděleními, pobočkami, regiony i zeměmi.

Vyzkoušejte Helpdesk pro řízení všech požadavků.