Ticketing a podpora zákazníků
INSIO Helpdesk
Váš výkonný on-line nástroj
pro zadávání a řešení požadavků
Helpdesk Vám pomůže s nečekanými událostmi
Řešte havárie a incidenty v INSIO Helpdesk od jejich nahlášení, průběhu řešení až po sledování SLA a rozpočtů.
Udržujte dobré vztahy se svými zákazníky, zaměstnanci, nájemníky v objektech i uživateli IT aplikací.
Doporučené funkce
Evidence požadavků
Evidence požadavků zaměstnanců i zákazníků přes webové rozhraní nebo formou e-mailu, včetně možnosti kategorizace a přidávání příloh a dokumentů.
Postup řešení
Informace o postupu řešení a členění požadavků získáte přehledně jak jednotlivě, tak napříč požadavky, díky kvalitní a široké podpoře reportů s možností exportu do MS Excel, PDF a dalších formátů.
Členění a třídění
Požadavky můžete členit a třídit například na IT, požadavky HR apod. Externí požadavky potom pro své klienty, zákazníky, prodejny, budovy. Vše máte pod kontrolou v rámci jednoho systému.
Workflow
Workflow a stavy požadavků si můžete definovat podle vašich procesů pro každou skupinu požadavků samostatně.
Notifikace
Upozornění formou e-mailu při událostech jako vložení požadavků, průběh řešení nebo jeho vyřešení a ukončení. Po celou dobu systém aktivně komunikuje a informuje o stavech požadavků jak jejich zadavatele, tak jeho řešitele.
e-mailový klient
Integrovaný e-mailový klient. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii e-mailové komunikace k řešenému problému.
Mobilní aplikace
Pro práci v terénu. Disponuje technologiemi jako GPS, NFC, QR nebo čárové kódy. Ke stažení je pro mobilní telefony Apple nebo Android.
Sledování SLA
Sledování plnění SLA, termínů a eskalace helpdeskových požadavků.
Sledování nákladů
Sledování finančních i časových nákladů spotřebovaných v rámci řešení požadavku. Sledování vývoje těchto nákladů v čase.
Sledování rozpočtů
V systému si můžete pro jednotlivé objekty, pobočky, oddělení či klienty definovat finanční rozpočty a sledovat v čase jejich plnění.
Proč si vybrat INSIO
100% webová platforma
nemusíte instalovat žádný software, k práci Vám stačí internetový prohlížeč.
Mobilní aplikace
Vám pomůže při práci v terénu. Nejsou jí cizí technologie GPS, NFC, QR nebo čárové kódy a můžete si ji stáhnout pro mobilní telefony Apple nebo Android.
Snadná integrace
s Vašimi stávajícími aplikacemi (SAP, MS Dynamics AX, ERP systémy, účetní, mzdové a jiné programy).
Moderní design
jednoduchost použití, intuitivní uživatelské rozhraní, snadné ovládání, vzhled přizpůsobený Vaší identitě.
Maximální míra zabezpečení
Vašich dat pomocí šifrování, SSL protokolu, externích auditů a penetračních testů aplikace a datového úložiště
Široké možnosti nastavení
přizpůsobení a chování aplikace. Centrální řízení číselníků a oprávnění.
Optimalizováno pro rychlost
Aplikace je rychlá a nezpomalí se Vám ani při velkém množství zpracovávaných dat.
Aplikace je multijazyková
I zahraniční kolegové mohou aplikaci používat ve svém jazyce.
Výhody
Nulové počáteční náklady
Platíte jenom to, co aktuálně používáte
Nepotřebujete vlastní IT infrastrukturu
Dostupnost 99,9 %
Zabezpečený přístup kdykoli a odkudkoli