Ticketing a podpora zákazníků

INSIO Helpdesk

Váš výkonný on-line nástroj
pro zadávání a řešení požadavků

 

Helpdesk Vám pomůže s nečekanými událostmi

 

Řešte havárie a incidenty v INSIO Helpdesk od jejich nahlášení, průběhu řešení až po sledování SLA a rozpočtů.

 

Udržujte dobré vztahy se svými zákazníky, zaměstnanci, nájemníky v objektech i uživateli IT aplikací.

 

 

 

   Helpdesk Dashboardmobilní aplikace obrazovka systému insio

 

 

 

Doporučené funkce

Evidence požadavků

Evidence požadavků zaměstnanců i zákazníků přes webové rozhraní nebo formou e-mailu, včetně možnosti kategorizace a přidávání příloh a dokumentů.

Postup řešení

Informace o postupu řešení a členění požadavků získáte přehledně jak jednotlivě, tak napříč požadavky, díky kvalitní a široké podpoře reportů s možností exportu do MS Excel, PDF a dalších formátů.

Členění a třídění

Požadavky můžete členit a třídit například na IT, požadavky HR apod. Externí požadavky potom pro své klienty, zákazníky, prodejny, budovy. Vše máte pod kontrolou v rámci jednoho systému.

Workflow

Workflow a stavy požadavků si můžete definovat podle vašich procesů pro každou skupinu požadavků samostatně.

Notifikace

Upozornění formou e-mailu při událostech jako vložení požadavků, průběh řešení nebo jeho vyřešení a ukončení. Po celou dobu systém aktivně komunikuje a informuje o stavech požadavků jak jejich zadavatele, tak jeho řešitele.

e-mailový klient

Integrovaný e-mailový klient. U každého požadavku můžete sledovat kompletní historii e-mailové komunikace k řešenému problému.

Mobilní aplikace

Pro práci v terénu. Disponuje technologiemi jako GPS, NFC, QR nebo čárové kódy. Ke stažení je pro mobilní telefony Apple nebo Android.

Sledování SLA

Sledování plnění SLA, termínů a eskalace helpdeskových požadavků.

Sledování nákladů

Sledování finančních i časových nákladů spotřebovaných v rámci řešení požadavku. Sledování vývoje těchto nákladů v čase.

Sledování rozpočtů

V systému si můžete pro jednotlivé objekty, pobočky, oddělení či klienty definovat finanční rozpočty a sledovat v čase jejich plnění.

Proč si vybrat INSIO

100% webová platforma

nemusíte instalovat žádný software, k práci Vám stačí internetový prohlížeč.

Mobilní aplikace

Vám pomůže při práci v terénu. Nejsou jí cizí technologie GPS, NFC, QR nebo čárové kódy a můžete si ji stáhnout pro mobilní telefony Apple nebo Android.

Snadná integrace

s Vašimi stávajícími aplikacemi (SAP, MS Dynamics AX, ERP systémy, účetní, mzdové a jiné programy).

Moderní design

jednoduchost použití, intuitivní uživatelské rozhraní, snadné ovládání, vzhled přizpůsobený Vaší identitě.

Maximální míra zabezpečení

Vašich dat pomocí šifrování, SSL protokolu, externích auditů a penetračních testů aplikace a datového úložiště

Široké možnosti nastavení

přizpůsobení a chování aplikace. Centrální řízení číselníků a oprávnění.

Optimalizováno pro rychlost

Aplikace je rychlá a nezpomalí se Vám ani při velkém množství zpracovávaných dat.

Aplikace je multijazyková

I zahraniční kolegové mohou aplikaci používat ve svém jazyce.

Výhody

01

Nulové počáteční náklady

02

Platíte jenom to, co aktuálně používáte

03

Nepotřebujete vlastní IT infrastrukturu

04

Dostupnost 99,9 %

05

Zabezpečený přístup kdykoli a odkudkoli