Kategorizace

a filtrování tiketů

Kategorizace

a filtrování tiketů

Kategorizace

a filtrování tiketů

Integrovaná

e-mailová komunikace

Integrovaná

e-mailová komunikace

Integrovaná

e-mailová komunikace

SLA s automatickým

upozorněním

SLA s automatickým

upozorněním

SLA s automatickým

upozorněním

Workflow pro

různé typy operací

Workflow pro

různé typy operací

Workflow pro

různé typy operací

Požadavky na jednom místě

Centralizujte a spravujte všechny požadavky přehledně na jednom místě, s možností zadávání přes různé kanály - web, e-mail nebo mobilní aplikace.

"Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně."

Kategorizace a filtrování

Zvyšte efektivitu práce s požadavky díky kategorizaci a filtraci, která vám pomůže rychle identifikovat a rozdělit tikety podle priorit a zdrojů.

Workflow

Přizpůsobte si procesy řešení tiketů podle specifických potřeb vaší firmy, s možností definice různých stavů, odpovědností v rámci týmu včetně interních poznámek.

Integrovaný e-mailový klient

Zachovejte kompletní přehled o komunikaci s klienty díky integrovanému e-mailovému klientovi, který zaznamenává veškerou výměnu informací.

Servisní smlouva SLA

Zajistěte dodržování reakčních časů a termínů řešení požadavků díky nastavení SLA, s funkcí automatického upozornění a eskalace tiketů.

Náklady pod kontrolou

Spravujte a monitorujte náklady spojené s podporou a udržujte rozpočet pod kontrolou s nástroji pro sledování a reporty.

Komunikujte se zákazníky s pomocí Helpdesku od INSIO.

Komunikujte se zákazníky s pomocí Helpdesku od INSIO.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Pokračujte na naše další produkty

Časté dotazy

Co můžeme helpdeskem řešit?
Podporuje váš helpdesk systém funkci interních poznámek?
Jakým způsobem lze zadávat požadavky?
Upozorní mě systém na nesplněný požadavek nebo blížící se termín?
Je možné hromadně sledovat vývoj požadavku?
Informuje system zadavatele o průběhu a stavu požadavku?
  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize