Bezpapírová kancelář 2.0
Bezpapírová kancelář 2.0
Bezpapírová kancelář 2.0
Bezpapírová kancelář 2.0
RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.
Bezpapírová
kancelář 2.0
RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.
Bezpapírová kancelář 2.0
RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“
Roman Marsa
Projekt Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“
Petr Chodera
Správa budov CZ/SK/PL
XXXLutz s.r.o.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize