Bezpapírová kancelář 2.0

Bezpapírová kancelář 2.0

Bezpapírová kancelář 2.0

Bezpapírová kancelář 2.0

RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842

Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.

Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.

Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.

Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.

Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.

Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.

Bezpapírová
kancelář 2.0

RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842

Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.

Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.

Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.

Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.

Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.

Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.

Bezpapírová kancelář 2.0

RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842

Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.

Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.

Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.

Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.

Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.

Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize