Mějte přehled o aktivitách vašich zaměstnanců

  • Plánování a notifikace

    Plánujte důležité pracovní aktivity a úkony předem a vytvořte si pro ně časovou alokaci. Abyste na nic nezapomněli, obdržíte k dané události upozornění ve stanoveném předstihu.

  • Přehled o pracovních kapacitách

    Kalendář zaznamenává příchody, odchody, pracovní výkazy, nemocenské, návštěvy lékaře, home-office či mobile-work. U mimopracovních událostí vidí každý svůj nárok v daném čase a nadřízení mají nad událostmi přehled.

  • Sledování cílů

    Veškeré události v kalendářích lze filtrovat např. dle zakázek či objektů a aplikace umožňuje vyhodnocovat aktivity vztahující se k dané zakázce.

  • Flexibilita

    Řízení jednotlivých událostí je nastavitelné dle konkrétních firemních procesů a schvalovací workflow lze u vybraných agend nastavit také jako automatické.

Organizujte si čas a práci s INSIO!

Mám zájem