Helpdesk (Zákaznická podpora)
Poskytněte vašim zákazníkům prvotřídní zákaznickou podporu. S naší platformou získáte komplexní řešení pro správu požadavků a sledování výkonnosti.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Kategorizace
a filtrování tiketů
Integrovaná
e-mailová komunikace
SLA s automatickým
upozorněním
Workflow pro
různé typy operací
Požadavky na jednom místě
Centralizujte a spravujte všechny požadavky přehledně na jednom místě, s možností zadávání přes různé kanály - web, e-mail nebo mobilní aplikace.
"Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně."
Kategorizace a filtrování
Zvyšte efektivitu práce s požadavky díky kategorizaci a filtraci, která vám pomůže rychle identifikovat a rozdělit tikety podle priorit a zdrojů.
Workflow
Přizpůsobte si procesy řešení tiketů podle specifických potřeb vaší firmy, s možností definice různých stavů, odpovědností v rámci týmu včetně interních poznámek.
Integrovaný e-mailový klient
Zachovejte kompletní přehled o komunikaci s klienty díky integrovanému e-mailovému klientovi, který zaznamenává veškerou výměnu informací.
Servisní smlouva SLA
Zajistěte dodržování reakčních časů a termínů řešení požadavků díky nastavení SLA, s funkcí automatického upozornění a eskalace tiketů.
Náklady pod kontrolou
Spravujte a monitorujte náklady spojené s podporou a udržujte rozpočet pod kontrolou s nástroji pro sledování a reporty.
Komunikujte se zákazníky s pomocí Helpdesku od INSIO.
Komunikujte se zákazníky s pomocí Helpdesku od INSIO.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Pokračujte na naše další produkty
Časté dotazy
Co můžeme helpdeskem řešit?
Náš helpdesk systém je navržen pro širokou škálu požadavků. Umožňuje vám nastavit různé agendy, včetně přiřazení řešitelů, definice stavů v rámci workflow a specifikace výstupů. Můžete tak efektivně řešit cokoli, od úklidu a údržby, přes obecné dotazy, až po IT technickou podporu a další specifické požadavky.
Podporuje váš helpdesk systém funkci interních poznámek?
Jakým způsobem lze zadávat požadavky?
Upozorní mě systém na nesplněný požadavek nebo blížící se termín?
Je možné hromadně sledovat vývoj požadavku?
Informuje system zadavatele o průběhu a stavu požadavku?
Co můžeme helpdeskem řešit?
Náš helpdesk systém je navržen pro širokou škálu požadavků. Umožňuje vám nastavit různé agendy, včetně přiřazení řešitelů, definice stavů v rámci workflow a specifikace výstupů. Můžete tak efektivně řešit cokoli, od úklidu a údržby, přes obecné dotazy, až po IT technickou podporu a další specifické požadavky.
Podporuje váš helpdesk systém funkci interních poznámek?
Jakým způsobem lze zadávat požadavky?
Upozorní mě systém na nesplněný požadavek nebo blížící se termín?
Je možné hromadně sledovat vývoj požadavku?
Informuje system zadavatele o průběhu a stavu požadavku?
Co můžeme helpdeskem řešit?
Náš helpdesk systém je navržen pro širokou škálu požadavků. Umožňuje vám nastavit různé agendy, včetně přiřazení řešitelů, definice stavů v rámci workflow a specifikace výstupů. Můžete tak efektivně řešit cokoli, od úklidu a údržby, přes obecné dotazy, až po IT technickou podporu a další specifické požadavky.