Správa objednávek
Veškeré klíčové informace budete mít přehledně na jednom místě, což vám umožní rychle reagovat na potřeby vašich zákazníků.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Kompletní přehled
na jednom místě
Snadná integrace
s účetním softwarem
Dokumentace
a dodržování termínů
Automatizace plánování
a kompletní reporting
Efektivní schvalování
Ukončení manuální práce díky automatickému schvalování objednávek podle předem definovaných pravidel zvyšuje efektivitu procesu a snižuje riziko lidských chyb.
Nastavitelné limity
Objednávky lze limitovat podle smlouvy, což umožňuje kontrolu rozpočtu u dodavatelů a projektů, a zároveň to přispívá k efektivnímu řízení finančních prostředků.
Párování s fakturami
Systém automaticky páruje objednávku s fakturou od daného dodavatele, čímž se minimalizuje riziko chyb a zajišťuje rychlá a přesná realizace vašich objednávek. Obdržíte tak přesně to, co jste si objednali.
Mějte veškeré objednávky pod kontrolou se Správou objednávek od INSIO.
Mějte veškeré objednávky pod kontrolou se Správou objednávek od INSIO.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Pokračujte na naše další produkty
Časté dotazy
Dokáže váš systém spárovat objednávky s přijatými fakturami a provádět kontrolu údajů?
Ano, náš systém umožňuje spárování objednávek s přijatými fakturami a provádí rozsáhlou kontrolu údajů, včetně shody částek, čísel účtů a identifikace dodavatelů. Toto zajišťuje správnost transakcí, minimalizuje riziko chyb, zvyšuje přesnost finančního řízení a efektivitu účetních a nákupních procesů.
Podporuje váš systém vytváření hromadných objednávek a objednávek na více dodavatelů?
Je možné při vytváření objednávek využít produktový katalog a vybírat z něj?
Můžeme nastavit schvalování podle různých kritérií, jako jsou střediska, skupiny nákupu nebo organizační struktury?
Dokáže váš systém spárovat objednávky s přijatými fakturami a provádět kontrolu údajů?
Ano, náš systém umožňuje spárování objednávek s přijatými fakturami a provádí rozsáhlou kontrolu údajů, včetně shody částek, čísel účtů a identifikace dodavatelů. Toto zajišťuje správnost transakcí, minimalizuje riziko chyb, zvyšuje přesnost finančního řízení a efektivitu účetních a nákupních procesů.
Podporuje váš systém vytváření hromadných objednávek a objednávek na více dodavatelů?
Je možné při vytváření objednávek využít produktový katalog a vybírat z něj?
Můžeme nastavit schvalování podle různých kritérií, jako jsou střediska, skupiny nákupu nebo organizační struktury?
Dokáže váš systém spárovat objednávky s přijatými fakturami a provádět kontrolu údajů?
Ano, náš systém umožňuje spárování objednávek s přijatými fakturami a provádí rozsáhlou kontrolu údajů, včetně shody částek, čísel účtů a identifikace dodavatelů. Toto zajišťuje správnost transakcí, minimalizuje riziko chyb, zvyšuje přesnost finančního řízení a efektivitu účetních a nákupních procesů.