Schvalování faktur

Schvalování faktur

Schvalování faktur

Vytěžování

faktur

Vytěžování

faktur

Vytěžování

faktur

Okamžitý přehled

stavu faktur

Okamžitý přehled

stavu faktur

Okamžitý přehled

stavu faktur

Vícestupňové

schvalování

Vícestupňové

schvalování

Vícestupňové

schvalování

API integrace

účetnictví

API integrace

účetnictví

API integrace

účetnictví

Nejoblíbenější modul

Vytěžování faktur

Automatizujte extrakci dat z faktur a zjednodušte kontrolu. Náš software přesně vyčlení údaje, ušetří čas a sníží možnost chyb při zpracování.

"INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur."

Online schválení

Zrychlete proces schvalování faktur s naším online systémem, který zaručuje efektivní schvalovací workflow a eliminuje potřebu manuálního přeposílání dokumentů.

Automatické zaúčtování

Integrujte schválené faktury přímo do vašeho účetního softwaru s naším API, eliminujte duplicitní zápisy a udržujte účetní záznamy v čistotě.

Workflow

Nastavte si přesné workflow pro schvalování faktur, včetně vícestupňového procesu a přizpůsobení podle vašich interních pravidel a objednávek.

Reporting a analytika

Získejte hlubší náhled do přijatých faktur s našimi nástroji pro reportování a analýzu, které umožňují informované rozhodování a sledování výkonu.

Jak Systém schvalování faktur ušetří váš čas a peníze?

Jak Systém schvalování faktur ušetří váš čas a peníze?

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Pokračujte na naše další produkty

Časté dotazy

Jakým způsobem je možné nahrát faktury do systému?
Lze nastavit schvalování podle různých kritérií, jako jsou střediska, skupiny nákupu nebo organizační struktury?
Na jaké účetní systémy je váš systém napojen a jak probíhá napojení?
Jak fungují notifikace a na co vše systém upozorní?
Pokud mám objednávku, schválí se faktura sama?
Co se stane, když v jednom mailu přijde více faktur nebo tam budou přiloženy jiné dokumenty?
Řeší systém duplicitu dokladů a jakým způsobem?
  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize