Schvalování faktur
Automatizujte a zefektivněte proces schvalování faktur s INSIO. Náš software minimalizuje ruční zpracování a poskytuje okamžitý přehled o fakturách odkudkoliv.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Vytěžování
faktur
Okamžitý přehled
stavu faktur
Vícestupňové
schvalování
API integrace
účetnictví
Nejoblíbenější modul
Vytěžování faktur
Automatizujte extrakci dat z faktur a zjednodušte kontrolu. Náš software přesně vyčlení údaje, ušetří čas a sníží možnost chyb při zpracování.
"INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur."
Online schválení
Zrychlete proces schvalování faktur s naším online systémem, který zaručuje efektivní schvalovací workflow a eliminuje potřebu manuálního přeposílání dokumentů.
Automatické zaúčtování
Integrujte schválené faktury přímo do vašeho účetního softwaru s naším API, eliminujte duplicitní zápisy a udržujte účetní záznamy v čistotě.
Workflow
Nastavte si přesné workflow pro schvalování faktur, včetně vícestupňového procesu a přizpůsobení podle vašich interních pravidel a objednávek.
Reporting a analytika
Získejte hlubší náhled do přijatých faktur s našimi nástroji pro reportování a analýzu, které umožňují informované rozhodování a sledování výkonu.
Jak Systém schvalování faktur ušetří váš čas a peníze?
Jak Systém schvalování faktur ušetří váš čas a peníze?
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Pokračujte na naše další produkty
Časté dotazy
Jakým způsobem je možné nahrát faktury do systému?
Proces nahrávání faktur do našeho systému je automatizovaný a zjednodušený. Faktury lze nahrát skenováním, v PDF, nebo přes email. Automaticky se zpracovávají a vytvářejí záznamy, což zajišťuje efektivní schvalovací procesy bez potřeby ručního přepisování a zrychluje tok dat.
Lze nastavit schvalování podle různých kritérií, jako jsou střediska, skupiny nákupu nebo organizační struktury?
Na jaké účetní systémy je váš systém napojen a jak probíhá napojení?
Jak fungují notifikace a na co vše systém upozorní?
Pokud mám objednávku, schválí se faktura sama?
Co se stane, když v jednom mailu přijde více faktur nebo tam budou přiloženy jiné dokumenty?
Řeší systém duplicitu dokladů a jakým způsobem?
Jakým způsobem je možné nahrát faktury do systému?
Proces nahrávání faktur do našeho systému je automatizovaný a zjednodušený. Faktury lze nahrát skenováním, v PDF, nebo přes email. Automaticky se zpracovávají a vytvářejí záznamy, což zajišťuje efektivní schvalovací procesy bez potřeby ručního přepisování a zrychluje tok dat.
Lze nastavit schvalování podle různých kritérií, jako jsou střediska, skupiny nákupu nebo organizační struktury?
Na jaké účetní systémy je váš systém napojen a jak probíhá napojení?
Jak fungují notifikace a na co vše systém upozorní?
Pokud mám objednávku, schválí se faktura sama?
Co se stane, když v jednom mailu přijde více faktur nebo tam budou přiloženy jiné dokumenty?
Řeší systém duplicitu dokladů a jakým způsobem?
Jakým způsobem je možné nahrát faktury do systému?
Proces nahrávání faktur do našeho systému je automatizovaný a zjednodušený. Faktury lze nahrát skenováním, v PDF, nebo přes email. Automaticky se zpracovávají a vytvářejí záznamy, což zajišťuje efektivní schvalovací procesy bez potřeby ručního přepisování a zrychluje tok dat.