Personalistika a docházka (HR)
Naše platforma nabízí nástroje pro správu lidských zdrojů, které vaší firmě přinesou řád - od náboru, přes docházku, až po přípravu podkladů pro mzdy.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Automatizace
schvalovacích procesů
Jednoduché
vykazování docházky
Efektivní správa
dovolených a absencí
Automatizace
podkladů pro mzdy
Osobní kalendáře
Kompletní přehled nad docházkou a dovolenými. Osobní kalendáře jsou spojeny s přípravou podkladů pro mzdy a zajišťují transparentní přehled o docházce.
Adresář zaměstnanců
Udržujte všechny důležité informace o zaměstnancích v digitálním a snadno přístupném adresáři. Kompletní údaje od kontaktů po pracovní historii jsou vždy po ruce.
Organizační struktura
Zobrazujte a upravujte strukturu vašeho týmu pro lepší efektivitu a přehlednost. Organizační struktura na míru umožňuje jednoduché zarovnání pracovníků do stromové struktury a zjednodušuje delegaci úkolů.
Evidence dovolených
Zjednodušte proces schvalování dovolené a sledujte čerpání a plánování dovolených vašich zaměstnanců s naším nástrojem pro evidenci.
Odměny a srážky
Spravujte odměny a srážky snadno a efektivně. Naše systémové řešení umožňuje pravidelné i ad-hoc záznamy pro mzdové účely, včetně automatického nastavení na základě nároků.
Docházka
Získejte kompletní podklady pro mzdy díky našemu docházkovému systému, který zahrnuje ruční zápis a automatickou kontrolu, poskytující vám přesnou evidenci pracovní doby.
Majetek
Detailní karty majetku a jednoduše filtrovatelné přehledy vám zajistí kompletní přehled o majetku kdykoliv a kdekoliv. Zjednodušte si správu, inventuru a předávání majetku díky konfigurovatelným procesům včetně předávacích protokolů.
Přineste do vaší firmy řád s pomocí modulu pro Personalistiku a docházku.
Přineste do vaší firmy řád s pomocí modulu pro Personalistiku a docházku.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Pokračujte na naše další produkty
Časté dotazy
Podporuje Váš systém práci na HomeOffice?
Ano, náš systém pro personalistiku a docházku podporuje práci na Home Office. Umožňuje zaměstnancům snadno žádat o práci z domova a efektivně sleduje nároky na Home Office, poskytující přehledné výkazy pro zaměstnance i manažery. Tím zvyšuje flexibilitu a udržuje efektivitu práce.
Je možné použít váš systém pro fakturaci klientům?
Poskytujete k vašemu systému terminály pro sledování docházky? Je možné propojení?
Jak systém zpracovává žádosti o dovolenou a sleduje jejich zůstatky?
Podporuje Váš systém práci na HomeOffice?
Ano, náš systém pro personalistiku a docházku podporuje práci na Home Office. Umožňuje zaměstnancům snadno žádat o práci z domova a efektivně sleduje nároky na Home Office, poskytující přehledné výkazy pro zaměstnance i manažery. Tím zvyšuje flexibilitu a udržuje efektivitu práce.
Je možné použít váš systém pro fakturaci klientům?
Poskytujete k vašemu systému terminály pro sledování docházky? Je možné propojení?
Jak systém zpracovává žádosti o dovolenou a sleduje jejich zůstatky?
Podporuje Váš systém práci na HomeOffice?
Ano, náš systém pro personalistiku a docházku podporuje práci na Home Office. Umožňuje zaměstnancům snadno žádat o práci z domova a efektivně sleduje nároky na Home Office, poskytující přehledné výkazy pro zaměstnance i manažery. Tím zvyšuje flexibilitu a udržuje efektivitu práce.