Personalistika a docházka

Personalistika a docházka

Personalistika a docházka

Automatizace

schvalovacích procesů

Automatizace

schvalovacích procesů

Automatizace

schvalovacích procesů

Jednoduché

vykazování docházky

Jednoduché

vykazování docházky

Jednoduché

vykazování docházky

Efektivní správa

dovolených a absencí

Efektivní správa

dovolených a absencí

Efektivní správa

dovolených a absencí

Automatizace

podkladů pro mzdy

Automatizace

podkladů pro mzdy

Automatizace

podkladů pro mzdy

Osobní kalendáře

Kompletní přehled nad docházkou a dovolenými. Osobní kalendáře jsou spojeny s přípravou podkladů pro mzdy a zajišťují transparentní přehled o docházce.

Adresář zaměstnanců

Udržujte všechny důležité informace o zaměstnancích v digitálním a snadno přístupném adresáři. Kompletní údaje od kontaktů po pracovní historii jsou vždy po ruce.

Organizační struktura

Zobrazujte a upravujte strukturu vašeho týmu pro lepší efektivitu a přehlednost. Organizační struktura na míru umožňuje jednoduché zarovnání pracovníků do stromové struktury a zjednodušuje delegaci úkolů.

Evidence dovolených

Zjednodušte proces schvalování dovolené a sledujte čerpání a plánování dovolených vašich zaměstnanců s naším nástrojem pro evidenci.

Odměny a srážky

Spravujte odměny a srážky snadno a efektivně. Naše systémové řešení umožňuje pravidelné i ad-hoc záznamy pro mzdové účely, včetně automatického nastavení na základě nároků.

Docházka

Získejte kompletní podklady pro mzdy díky našemu docházkovému systému, který zahrnuje ruční zápis a automatickou kontrolu, poskytující vám přesnou evidenci pracovní doby.

Majetek

Detailní karty majetku a jednoduše filtrovatelné přehledy vám zajistí kompletní přehled o majetku kdykoliv a kdekoliv. Zjednodušte si správu, inventuru a předávání majetku díky konfigurovatelným procesům včetně předávacích protokolů.

Přineste do vaší firmy řád s pomocí modulu pro Personalistiku a docházku.

Přineste do vaší firmy řád s pomocí modulu pro Personalistiku a docházku.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Pokračujte na naše další produkty

Časté dotazy

Podporuje Váš systém práci na HomeOffice?
Je možné použít váš systém pro fakturaci klientům?
Poskytujete k vašemu systému terminály pro sledování docházky? Je možné propojení?
Jak systém zpracovává žádosti o dovolenou a sleduje jejich zůstatky?
  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize