Správa objednávek a smluv

Správa objednávek a smluv

Správa objednávek a smluv

Centrální

přehled

Centrální

přehled

Centrální

přehled

Automatizované

workflow

Automatizované

workflow

Automatizované

workflow

Digitální schvalování

a podpisy

Digitální schvalování

a podpisy

Digitální schvalování

a podpisy

Komplexní reporting

a analytika

Komplexní reporting

a analytika

Komplexní reporting

a analytika

Nákupní žádanky

Zefektivněte počáteční krok vašeho nákupního procesu. Náš software vás provede procesem vytvoření žádanek, což snižuje administrativní zátěž a poskytuje detailní data.

"Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou."

Nákupní objednávky

Transformujte schválené žádanky na objednávky na pár kliknutí. Náš software vás provede procesem objednávek, čímž urychlíte nákup a zabráníte chybám. Software za vás hlídá rozpočet a zajistí, že objednáváte pouze od předem schválených dodavatelů a položek.

Smlouvy

Spravujte smluvní dokumenty efektivně a bezpečně. Kompletní přehled o všech smlouvách, termínech jejich platnosti a historii revizí. Digitalizujte podepisování a schvalování smluv. Centralizujte vaše smluvní procesy pro snadný přístup odkudkoliv.

Reporting a analytika

Získejte hlubší porozumění vašim nákupním trendům a smluvním vztahům pomocí našich nástrojů pro reporting a analýzu. Rozhodujte na základě dat v reálném čase, mějte rozpočet pod kontrolou a optimalizujte vaše nákupní strategie.

Jak Systém správy objednávek a smluv ušetří váš čas a peníze?

Jak Systém správy objednávek a smluv ušetří váš čas a peníze?

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Pokračujte na naše další produkty

Časté dotazy

Můžeme v systému podepisovat smlouvy? Jak funguje proces digitálního podepisování?
Můžeme nastavit schvalování podle různých kritérií, jako jsou střediska, skupiny nákupu nebo organizační struktury?
Jak systém pracuje s neplatnými a neúčinnými smlouvami?
Upozorní nás systém před vypršením platnosti smlouvy?
Je možné při vytváření objednávek využít produktový katalog a vybírat z něj?
Podporuje váš systém vytváření hromadných objednávek a objednávek na více dodavatelů?
Dokáže váš systém spárovat objednávky s přijatými fakturami a provádět kontrolu údajů?
Podporuje váš systém používání šablon smluv a jejich automatické doplňování?
  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize