Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Případovka

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Autor

Veronika Zemanová

7. července 2024

COOP Jindřichův Hradec má revize a dokumenty pod kontrolou díky aplikaci INSIO.

Informace o firmě

Spotřební družstvo Jednota Jindřichův Hradec spravuje 65 prodejen, kde se stará o stovky zařízení. Zabývá se maloobchodním prodejem potravin a nepotravinářského zboží, poskytováním služeb jako je dobíjení mobilních tarifů, přijímání plateb hotově i kartou, a provozuje vlastní výrobnu potravin Gurmánův ráj.


Důvody pro změnu

Hlavním cílem bylo efektivní sledování termínů revizí a zajištění přehledu o stavu všech objektů a přístrojů. Před zavedením systému INSIO byl klíčovým problémem manuální dohled nad termíny kontrol, což vedlo k riziku jejich přehlédnutí a následným komplikacím. Potřeba dokumentace na jednom místě a lepšího plánování inspekcí byla nezbytná pro zajištění souladu s platnou legislativou.


Implementace systému INSIO

Aplikace INSIO automatizovala celý proces sledování revizí. Hlavní technik nyní dostává automatická upozornění 30 dnů před termínem revize, což mu umožňuje včas naplánovat a objednat externí techniky.


Hlavní přínosy
  1. Automatické notifikace - Technik je upozorněn 30 dnů před termínem prohlídky, což zajišťuje včasné plánování.

  2. Sledování legislativních požadavků - INSIO garantuje sledování termínů kontrol dle platné legislativy.

  3. Centralizovaná dokumentace - Veškeré dokumenty jsou dostupné online na jednom místě, což usnadňuje orientaci techniků při výjezdech i offline.

  4. Plánování a řízení techniků - V systému je možné efektivně řídit práci externích techniků a zadávat termíny revizí.

  5. Přehled o stavu zařízení - Správa všech prodejen na jednom místě poskytuje kompletní přehled o stavu objektů i zařízení.


Co vyřešilo INSIO:
  • 100% přesnost - Sledování termínů revizí dle platné legislativy.

  • 30 dnů předem - Včasná automatická notifikace před termíny revizí.

  • 65 provozoven - Správa všech prodejen na jednom místě.

  • 1000+ dokumentů - Přesná evidence dokumentace (fotodokumentace, katastrální snímky, revizní zprávy).

  • 100% plánování - Řízení externích revizních techniků a včasné zadávání termínů prohlídek.


Spotřební družstvo Jednota Jindřichův Hradec využívá produkt Správa budov a zařízení (CAFM) INSIO pro plánovanou údržbu, sledování revizí a sklad dokumentů. Systém INSIO přinesl pořádek do plánování, revizí a dokumentace, což výrazně přispělo k efektivnímu řízení prodejen a strojů.


Hledáte také způsob, jak zefektivnit správu revizí a dokumentace ve vaší firmě? Neváhejte nás kontaktovat pomocí emailu nebo telefonu.

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Případovka

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Autor

Veronika Zemanová

7. července 2024

COOP Jindřichův Hradec má revize a dokumenty pod kontrolou díky aplikaci INSIO.

Informace o firmě

Spotřební družstvo Jednota Jindřichův Hradec spravuje 65 prodejen, kde se stará o stovky zařízení. Zabývá se maloobchodním prodejem potravin a nepotravinářského zboží, poskytováním služeb jako je dobíjení mobilních tarifů, přijímání plateb hotově i kartou, a provozuje vlastní výrobnu potravin Gurmánův ráj.


Důvody pro změnu

Hlavním cílem bylo efektivní sledování termínů revizí a zajištění přehledu o stavu všech objektů a přístrojů. Před zavedením systému INSIO byl klíčovým problémem manuální dohled nad termíny kontrol, což vedlo k riziku jejich přehlédnutí a následným komplikacím. Potřeba dokumentace na jednom místě a lepšího plánování inspekcí byla nezbytná pro zajištění souladu s platnou legislativou.


Implementace systému INSIO

Aplikace INSIO automatizovala celý proces sledování revizí. Hlavní technik nyní dostává automatická upozornění 30 dnů před termínem revize, což mu umožňuje včas naplánovat a objednat externí techniky.


Hlavní přínosy
  1. Automatické notifikace - Technik je upozorněn 30 dnů před termínem prohlídky, což zajišťuje včasné plánování.

  2. Sledování legislativních požadavků - INSIO garantuje sledování termínů kontrol dle platné legislativy.

  3. Centralizovaná dokumentace - Veškeré dokumenty jsou dostupné online na jednom místě, což usnadňuje orientaci techniků při výjezdech i offline.

  4. Plánování a řízení techniků - V systému je možné efektivně řídit práci externích techniků a zadávat termíny revizí.

  5. Přehled o stavu zařízení - Správa všech prodejen na jednom místě poskytuje kompletní přehled o stavu objektů i zařízení.


Co vyřešilo INSIO:
  • 100% přesnost - Sledování termínů revizí dle platné legislativy.

  • 30 dnů předem - Včasná automatická notifikace před termíny revizí.

  • 65 provozoven - Správa všech prodejen na jednom místě.

  • 1000+ dokumentů - Přesná evidence dokumentace (fotodokumentace, katastrální snímky, revizní zprávy).

  • 100% plánování - Řízení externích revizních techniků a včasné zadávání termínů prohlídek.


Spotřební družstvo Jednota Jindřichův Hradec využívá produkt Správa budov a zařízení (CAFM) INSIO pro plánovanou údržbu, sledování revizí a sklad dokumentů. Systém INSIO přinesl pořádek do plánování, revizí a dokumentace, což výrazně přispělo k efektivnímu řízení prodejen a strojů.


Hledáte také způsob, jak zefektivnit správu revizí a dokumentace ve vaší firmě? Neváhejte nás kontaktovat pomocí emailu nebo telefonu.

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Případovka

Případová studie COOP Jindřichův Hradec

Autor

Veronika Zemanová

7. července 2024

COOP Jindřichův Hradec má revize a dokumenty pod kontrolou díky aplikaci INSIO.

Informace o firmě

Spotřební družstvo Jednota Jindřichův Hradec spravuje 65 prodejen, kde se stará o stovky zařízení. Zabývá se maloobchodním prodejem potravin a nepotravinářského zboží, poskytováním služeb jako je dobíjení mobilních tarifů, přijímání plateb hotově i kartou, a provozuje vlastní výrobnu potravin Gurmánův ráj.


Důvody pro změnu

Hlavním cílem bylo efektivní sledování termínů revizí a zajištění přehledu o stavu všech objektů a přístrojů. Před zavedením systému INSIO byl klíčovým problémem manuální dohled nad termíny kontrol, což vedlo k riziku jejich přehlédnutí a následným komplikacím. Potřeba dokumentace na jednom místě a lepšího plánování inspekcí byla nezbytná pro zajištění souladu s platnou legislativou.


Implementace systému INSIO

Aplikace INSIO automatizovala celý proces sledování revizí. Hlavní technik nyní dostává automatická upozornění 30 dnů před termínem revize, což mu umožňuje včas naplánovat a objednat externí techniky.


Hlavní přínosy
  1. Automatické notifikace - Technik je upozorněn 30 dnů před termínem prohlídky, což zajišťuje včasné plánování.

  2. Sledování legislativních požadavků - INSIO garantuje sledování termínů kontrol dle platné legislativy.

  3. Centralizovaná dokumentace - Veškeré dokumenty jsou dostupné online na jednom místě, což usnadňuje orientaci techniků při výjezdech i offline.

  4. Plánování a řízení techniků - V systému je možné efektivně řídit práci externích techniků a zadávat termíny revizí.

  5. Přehled o stavu zařízení - Správa všech prodejen na jednom místě poskytuje kompletní přehled o stavu objektů i zařízení.


Co vyřešilo INSIO:
  • 100% přesnost - Sledování termínů revizí dle platné legislativy.

  • 30 dnů předem - Včasná automatická notifikace před termíny revizí.

  • 65 provozoven - Správa všech prodejen na jednom místě.

  • 1000+ dokumentů - Přesná evidence dokumentace (fotodokumentace, katastrální snímky, revizní zprávy).

  • 100% plánování - Řízení externích revizních techniků a včasné zadávání termínů prohlídek.


Spotřební družstvo Jednota Jindřichův Hradec využívá produkt Správa budov a zařízení (CAFM) INSIO pro plánovanou údržbu, sledování revizí a sklad dokumentů. Systém INSIO přinesl pořádek do plánování, revizí a dokumentace, což výrazně přispělo k efektivnímu řízení prodejen a strojů.


Hledáte také způsob, jak zefektivnit správu revizí a dokumentace ve vaší firmě? Neváhejte nás kontaktovat pomocí emailu nebo telefonu.

Další články

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna