Řízení zakázek

Řízení zakázek

Řízení zakázek

Kompletní přehled

na jednom místě

Kompletní přehled

na jednom místě

Kompletní přehled

na jednom místě

Snadná integrace

s účetním softwarem

Snadná integrace

s účetním softwarem

Snadná integrace

s účetním softwarem

Dokumentace

a dodržování termínů

Dokumentace

a dodržování termínů

Dokumentace

a dodržování termínů

Automatizace plánování

a sledování projektů

Automatizace plánování

a sledování projektů

Automatizace plánování

a sledování projektů

Obchod

Efektivní správa zákazníků s detailním přehledem. Propojení s kalendářem pro sledování aktivit a integrace s moduly pro komplexní přehled obchodních případů.

Nabídky

Mějte veškeré vaše nabídky pod kontrolou s přehlednou kategorizací, přípravami rozpočtu, přehledem nákladů a prodejních cen.

Plánování realizací

Zajistěte dodržení rozpočtu a ziskovost vašich projektů optimalizováním plánování a realizace zakázek. Integrace údajů, průběžné sledování nákladů a výnosů, efektivní komunikace a fakturace.

Mějte veškeré zakázky pod kontrolou s Řízením zakázek od INSIO.

Mějte veškeré zakázky pod kontrolou s Řízením zakázek od INSIO.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Pokračujte na naše další produkty

Časté dotazy

Co všechno lze řídit v rámci vašeho systému pro řízení zakázek a nákladů?
Jak dostaneme data do zakázky?
Jak modul pro řízení zakázek usnadňuje fakturaci klientům?
Jak nám systém pro řízení zakázek a nákladů pomůže získat přehled o nákladech?
V čem nám systém pomůže v řízení práce v rámci zakázky?
  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Digitalizace může mít mnoho podob. S tou od INSIO převezmete nákupní proces do vlastních rukou.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Projekt Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • „INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu prodejen v ČR a SR.“

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Chodera

    Správa budov CZ/SK/PL

    XXXLutz s.r.o.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „INSIO nám urychlilo proces vytěžování faktur a díky vícestupňovému schvalování jsme snížili chybovost. Velkým přínosem je pro nás jednoduchý přehled o stavu faktur.“

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize